PRM / Visma vælger Meyers til at skabe madoplevelser og nye fællesskaber i Carlsbergbyen

    Pressemeddelelse fra Meyers

    En helt ny hverdag:

    Mens mange danske virksomheder så småt gør klar til at vende tilbage til hverdagen, forbereder medarbejderne i Vismas selskaber i Hovedstaden sig på en helt ny en af slagsen. Fra 1. maj 2021 får de nemlig deres daglige gang i et nybygget, bæredygtigt og 20.000 m2 stort domicil på kanten af Carlsbergbyen og Vesterfælledvej. I takt med genåbningen af landet, får alle 1.100 medarbejdere i de mange selskaber arbejdsplads under samme tag.

    “Visma i Danmark er summen af en samling fantastiske virksomheder som udover Vismas brand også dækker over en række underbrands som eksempelvis e-conomic, Dinero, Dataløn og LogBuy. Vi glæder os rigtig meget til at få samme tag over hovedet allesammen og komme tættere på hinanden i hverdagen,” siger direktør for Visma e-conomic og Visma Software, Lars Engbork, og uddyber:

    “Vi er en mangfoldig størrelse, og diversiteten i vores kunder afspejles ganske tydeligt på os selv og vores kollegaer. Vi er mange forskellige typer med meget forskellige baggrunde, og derfor har det også været altafgørende for os at finde en partner, som kan servicere os selv og vores gæster med udgangspunkt i forskellighed og innovation, og med et hjerte der banker for høj kvalitet og respekt.”

    “Vores nye bygning er bæredygtighedscertificeret, og det har således også stået allerøverst på listen for os at finde en partner, som tager ansvarlighed lige så alvorligt som os selv. Vi glæder os over samarbejdet med Meyers, og ser frem til at tage den klassiske kantineordning til et helt nyt niveau for forplejning og medarbejderomsorg,” slutter Lars Engbork.

    Værtskab har aldrig været vigtigere:

    For Meyers er den nye aftale meget mere end blot en kantinekontrakt. Med Visma har man fundet en partner, der ønsker at få folk – medarbejdere såvel som gæster udefra – til at føle sig velkomne og inkluderet i et fællesskab gennem mad og måltider.

    Om det nye samarbejde siger grundlægger af Meyers, Claus Meyer:

    “Vi kan slet ikke vente på at komme i gang. Gennem et år har vi som samfund forsøgt at gøre virkeligheden digital, men det rækker kun så langt, som det nu gør. Det bliver så dejligt for vores kokke og personale at kunne skabe fysiske og nærværende madoplevelser i Vismas nye hus,” siger Claus Meyer og slutter:

    “Vi kommer til at arbejde indenfor hele registret: Lige fra genkendelig mormormad til eksperimenterende, grøn gastronomi. Særligt glæder jeg mig til, at vi skal arbejde med at få endnu flere med om bordet ved at åbne caféen i stueetagen op for udefrakommende. Først for medarbejdernes venner og familier, men på sigt også for lokalområdets beboere.”

    Fakta:

    • Meyers Kantiner har vundet udbuddet om at drive en komplet forplejningsløsning i Vismas nye domicil i Emil Christian Hansens hus i Carlsbergbyen med opstart 1. maj 2021.
    • Grundet situationen med Covid-19 vil de 1.100 Visma-medarbejdere ikke alle flytte ind på én gang, men gradvist i takt med at restriktionerne i samfundet ophæves.
    • Foruden en stor kantine og mødeforplejning, skal Meyers også skabe og drive en café i stueetagen, der har til formål at servicere både interne og eksterne gæster.
    • Ambitionen er desuden, at caféen på sigt også skal åbne huset op for nabolaget og resten af byen med forskellige events og arrangementer som f.eks. langbordsmiddage og talks.
    • De Visma-selskaber der flytter ind i Carlsbergbyen er: Visma Enterprise, Visma Consulting, Kapacity, Dinero, Visma Dataløn, Visma Logbuy og Visma e-conomic som i dag sidder på 5 forskellige lokationer i Hovedstadsområdet.
    • Meyers Kantiner driver highend-kantiner og medarbejdercaféer på tværs af Danmark.
    • Visma leverer både off-the-shelf software indenfor løn, HR, regnskab, administration og fordelsprogrammer, samt IT-implementerings- og -konsulentydelser til både private virksomheder og offentlige myndigheder. Tilsammen har Visma-selskaberne i Emil Christian Hansens Hus i Carlsbergbyen mere end 250.000 B2B-kunder i Danmark.

    Kontakt:

    PR & Kommunikationsrådgiver Kaspar Mørk Arianto tlf.: 22 15 56 57 email: kaar@meyers.dk

    Head of PR & CSR Kristian Gregers Bruun tlf.: 20 64 54 26 email: kristian.bruun@visma.com

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/visma-vaelger-meyers-til-at-skabe-madoplevelser-og-nye-faellesskaber-i-carlsbergbyen?releaseId=13617393

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **