PRM / Få hjælp i IT-caféen

    Pressemeddelelse fra Næstved Bibliotek og Borgerservice

    Efter forårets corona-nedlukning og en lang sommerpause genåbner bibliotekets to it-caféer i midten af august måned. De frivillige er endnu engang klar til at hjælpe med NemID, rejsekort, scanning, e-mail og andre IT-spørgsmål.

    Caféerne er etableret af Næstved Bibliotek og Borgerservice, men de drives i det daglige af frivillige. Hver café har tilknyttet to frivillige “IT-eksperter”, der deler ud af deres viden til alle, der har brug for et godt råd til dagligdagens IT-problemer.

    Caféerne mødes en gang om ugen på henholdsvis Fuglebjerg Bibliotek og i Multihuset Sydpolen. Alle er velkomne til at møde op og få hjælp til – eller blot en snak om – IT. Der er kaffe på kanden, god tid og god stemning, og ingen spørgsmål er dumme!

    Tid og sted
    Mandage kl. 15.00-17.00 – opstart efter ferien mandag den 17. august.
    Multihuset Sydpolen, Det musiske lokale, Parkvej 109, Næstved

    Tirsdage kl. 10.00-12.00 – opstart efter ferien den 18. august.
    Fuglebjerg Bibliotek, Byagervej 1, Fuglebjerg

    Hvis du vil vide mere, kan du kontakte bibliotekar Lars Ovesen, tlf. 5588 4154, mail larov@naestved.dk

    Kontakt:

    Bibliotekar Lars Ovesen tlf.: 5588 4154 email: larov@naestved.dk

    Bibliotekar, pressemedarbejder Lena Lund Olsen tlf.: 55884021 email: leols@naestved.dk

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/fa-hjaelp-i-it-cafeen?releaseId=13597550

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **