PRM / KH Automobiler bliver en del af stor værkstedskæde

    Pressemeddelelse fra CarPeople

    Hos KH Automobiler i Skjern er det altid kunden, der er i fokus. Derfor er det ifølge medindehaver Berit Homann udelukkende godt nyt, at autoværkstedet netop er blevet en del af den landsdækkende værkstedskæde CarPeople.

    – Det er vigtigt, at vores kunder har tillid til os, og at vi har en personlig dialog med hver enkelt. Samarbejdet med CarPeople gør, at vi slipper for nogle af de administrative opgaver, vi ellers har brugt meget krudt på, så vi kan bruge endnu mere tid på det, vi er gode til: At hjælpe vores kunder, fortæller Berit Homann.

    CarPeople hjælper blandt andet KH Automobiler med markedsføring, ligesom autoværkstedet nu kan benytte sig af kædens bookingsystem og samhandelsaftaler.

    – Som lille virksomhed er det vigtigt med gode samarbejdspartnere, som har fokus på udvikling og nytænkning, og det har vi helt klart fundet hos CarPeople, siger Berit Homann.

    Hjælp over hele landet

    Derudover kan KH Automobilers kunder nu altid køre det til nærmeste CarPeople-værksted, hvis de får brug for hjælp eller service. Det er en stor fordel, mener Berit Homann.

    – Vi har flere kunder, som kommer langvejs fra, og det at være en del af CarPeople gør, at alle vores kunder kan få hurtig hjælp, hvis de har behov for det – uden at skulle køre helt til Skjern, forklarer hun.

    Også CarPeoples uddannelsesakademi for personalet har gjort det attraktivt for KH Automobiler at være en del af kæden.

    – Lige nu er der for eksempel meget fokus på el- og hybridbiler, og derfor har vi sagt ja til at være en del af et pilotprojekt hos CarPeople, så vi har fuld fokus på håndtering af fremtidens biler, fortæller Berit Homann.

    Udvidet service

    KH Automobiler har eksisteret siden 2002, hvor Berit Homann sammen med sin mand Alex Kassentoft overtog et eksisterende Volvo/Renault-værksted. I 2011 flyttede virksomheden til de nuværende lokaler på Jægervej.

    I dag har værkstedet seks ansatte og er et autoriseret Renault/Dacia-servicecenter, men samarbejdet med CarPeople betyder, at KH Automobiler nu kan udvide forretningen.

    – CarPeople hjælper med service og reparation af alle bilmærker, så nu kan vi tilbyde vores kunder med andre bilmærker end Renault/Dacia en langt mere professionel service, siger Berit Homann.

    Kontakt:

    Olav Arnkjær
    PR Consultant, Epicent PR
    (+45) 78 70 09 21
    oar@epicent.dk

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/kh-automobiler-bliver-en-del-af-stor-vaerkstedskaede?releaseId=13573945