PRM / Coop App vinder Publikumsprisen

    Pressemeddelelse fra Coop Danmark A/S

    Ved en af Danmarks største digitale prisfester, Danish Internet Awards, gik uddelingens fornemste pris, Publikumsprisen, til Coops nyeste app, Coop Medlem, der blev lanceret i efteråret 2016.

    På tværs af alle kategorierne var det Coop Medlem appen, der opnåede langt de fleste stemmer.

    “Vi er utroligt glade for og stolte over prisen, fordi det er brugerne, der har talt, hvad der er helt afgørende for os,” siger Annette Buck, chef for CRM & Marketing i Coop Medlemsprogram.

    Coop Medlem er en del af digitaliseringen af Coop. Det er i gang med at afløse det gammeldags plastic medlemskort. Med app’en opnår de 1,7 million medlemmer en lang række fordele, bl.a.:

    De kan betale med deres mobil

    De kan få tilbud direkte og individuelt

    De kan få madopskrifter dagligt

    De kan få deres kvitteringer på mobilen

    De kan modtage nyheder direkte fra deres lokale butik

    “I løbet af medlemsappens knap 8 måneder lange levetid er den blevet downloadet knap 500.000 gange og mere en to millioner personlige tilbud er blevet aktiveret,” siger Annette Buck.

    Tidligere i år vandt Coop Medlem app’en sølv i kategorierne Innovation – Established companies og Mobile-services & tools ved Danish Digital Award.

    Coop Medlems Appen er udviklet af Coop i samarbejde med Hello Group og Greener Pastures.

    Yderligere information: Chef for CRM & Marketing, Annette Buck,
    5221 3628

    H

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her:
    https://via.ritzau.dk/release?releaseId=10714638

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **